torsdag 23 april 2015

Det är torsdag!

Det betyder TV-kväll, popcorn och Top Model. 

Har precis kommit tillbaka från stan, lämnat plasma och varit förbi min husläkare. Jag är så frisk så. Kolestrol, socker, urin allt perfekta nivåer. Däremot är jag skadad, min axel som förut gjorde ont, som blev bra har senaste 2 veckorna börjat göra ont igen.

När jag var där i måndags kände hon på den och funderade på att skicka mig vidare till en ortoped. Jag skulle massera lite försiktigt och se om det blev bättre då hon tyckte sig känna en förhårdnad (typ som om musklen dragit ihop sig). Idag var hon inte där utan kollegan (de är två som har praktiken ihop) så hon skulle prata med henne och så ringer de på måndag. För mitt masserande har inte hjälpt nått alls direkt.

Nu ska jag hoppa i duschen, ge hammisarna mat och poppa popcorn så allt är klart till 20.15!

Ja just det, uppgift till mamma och pappa. Då det saknas bevis på att jag är vaccinerad som barn måste jag skaffa fram det eller ta om en jävla massa sprutor. Polio, stelkramp och annat jox. Nästa gång någon av er är hos en läkare kan ni fråga om man kan få ut alla sina vaccinationer på print? 

Inga kommentarer: