lördag 11 april 2015

Härlig dag

igår. Jana kom på eftermiddagen och eftersom vi hade över 20 grader och sol så spenderade vi den mesta tiden utomhus. Var bland annat och åt en supergod glas på ett italienskt glasscafé i Kirchweyhe där hon bor. Jag åt en After Eight glass som var helt underbar.

Sen passade jag på att storhandla när hon var här med bilen och på kvällen såg vi på fotboll.

Idag spelar de båda Borussia klubbarna mot varandra och jag hade så gärna sett matchen men jag kommer missa den då jag "måste" till Hannover. Varför får ni veta ikväll :)

Nu ska jag äta upp min frukost och sen ta spårvagnen in till stan. Ska lämna plasma innan jag hoppar på tåget till Hannover och hoppas på en härligt solig dag idag med. Det är sol än så länge men prognosen har sagt regn så vi får väl se.

Inga kommentarer: