måndag 20 april 2015

One done, one to do

Ett läkarbesök klart. Mitt EKG var helt ok och när jag ändå var där passade jag på att göra det 2 års test man har rätt till gratis. Då tar de blodprov, urinprov, vikt och längd, blodtryck, puls och så kollar läkaren igenom en med reflexer, andning, hjärtljud osv osv. Tur jag tog semester, allt som allt tog det 2 timmar (fast med lite väntetid mellan de olika sakerna).

På torsdag ska jag dit igen, då har provsvaren kommit.

I eftermiddag måste jag tillbaka, till samma trapphus tom. Min husläkare finns på våning 3, min tandläkare på våning 2. Har tid 16.00 först för kontroll och sen direkt efteråt tandhygienisten (bläää kommer göra ooooont).

Tänkte först stanna i stan men 5 timmar att fördriva var lite väl länge. Men jag åker tillbaka lite tidigare och går och lämnar plasma innan tandläkaren. Är superfint väder så tar cykeln i eftermiddag. Imorse var jag trött och tog spårvagnen.

Inga kommentarer: