lördag 25 april 2015

Kort hår!

Hann inte skriva igår, Jana kom spontant förbi och vi var iväg hela kvällen nästan. Bland annat så var jag äntligen till frisören och fick håret klippt. Var ja 2 år sedan sist :). Har ju funderat länge på hur, visste jag ville ha det kort men inte hur. Men blev jättenöjd! Är dock kortare än vad jag någonsin har haft det!

Visar bild sen, måste försöka få till det som frisören igår först :). Nu står det åt alla håll efter att jag sovit.

Idag har jag en helt tom dag planeringsmässigt. Så skönt. Ska iväg och handla bara, vill prova bara cheesecake muffins jag såg ett recept på igår. Så jag behöver handla kvark.

Imorgon och på måndag är jag hundvakt. Haha hur nu det ska gå. Hanna måste iväg och jobba i München (tror jag det var) i 2 dagar så lilla Luna kommer hit. Möter Hanna på flygplatsen imorgon bitti och hämtar upp Luna där. Men det ska nog gå bra. Är ju ledig hela dagen imorgon och så jobbar jag ju bara förmiddagen och kort på kvällen och sen kommer Hanna tillbaka.

Inga kommentarer: