måndag 13 april 2015

Var visst trött igår

Somnade på soffan på kvällen och vaknade halv två på natten. Pigg! Så jag fick läsa lite i en timme innan jag blev trött nog att sova vidare. Och då sov jag ändå till 11.00 på morgonen. Hoppsan liksom.

Var även på U23 fotboll på eftermiddagen, de slog Norderstedt med 5-1 och leder nu Regionalliga Nord. Proffsen spelade sen på kvällen borta i Stuttgart som innan matchen låg sist i tabellen men som vanligt så lyckas ju Werder alltid förlora mot dom dåliga lagen och nu är Stuttgart bara näst sist. En riktigt dåligt match från Werder som toppades med två riktiga tavlor (igen) från målvakten. Han är bara för dålig. Tur Felix kommer till nästa säsong.

Nu har jag jobbat förmiddagen, ska se om jag får av bakhjulet på min cykel och kan fixa punkan själv, har försökt, men måste ha fler tänger eller nått för att få av växlarna. Vore lättare om det var framhjulet liksom. Annars får jag lämna in den. Men det blir ju mycket billigare att laga själv. Dubbelvecka denna veckan men som vanlig är kvällen jättelugn och jag kommer vara klar redan strax efter 19.00.

Inga kommentarer: