måndag 27 april 2015

Luna

Natten gick bra hon sov så fint. Men tyvärr var det ingen hit att bli lämnad själv i förmiddags (hon är van vid det hemma) så till kvällen fick vi snabbt fixa en annan lösning. Hon var lugn igen direkt när jag var hemma och var tyst men hade skällt nästan hela tiden jag jobbade. Stackars hamstrar och grannar! Har ursäktat mig med en lapp i trappuppgången, då vi inte trodde det skulle bli problem då hon som sagt är van vid det och van vid mig.

Jermaine kom och hämtade henne strax innan 17.00 för jag måste börja jobba då och så här hon där tills Hanna kommer hem igen vid 23-tiden idag.

Nästa gång får jag nog bo hos Hanna och se om det går bättre. Annars var hon helt okomplicerad och lätt att passa så det var ju synd.

Nu ska vi se om hamstrarna har hämtat sig. Flixx har visat sig i alla fall men de andra sover än.


Inga kommentarer: