lördag 4 april 2015

Nästan inget regn

Trodde knappt mina ögon när det var sol imorse! Wow! Och sol hela förmiddagen och eftermiddagen. Men såklart måste det komma en enda liten regnskur precis när jag var ute och cyklade så jag blev lite blöt. Men det torkade fort för sen blev det fint väder igen.

Werder spelade hemma idag men jag jobbade ju så fick nöja mig med att se nästan hela matchen på TV. Hela kan jag inte se för jag måste sätta igång innan den hinner ta slut. Var hur som helst en rätt tråkig 0-0 match. Zappande lite därför till matchen Hoffenheim - Gladbach och den var roligare med 5 mål, slutade 1-4 till Gladbach.

Hade lite tur igår kväll och hittade bland alla religösa filmer och program, filmen från VM, Die Mannschaft. Så härligt att igen få in VM-känslan. :)

Inga kommentarer: