torsdag 16 april 2015

Nu vore det väl fasen också

har för tredje dagen i rad bytt slang i däcket. Först lagade jag den som satt i. Men tydligen var det mer hål som jag inte hittade eller så höll inte lagningen för på morgonen var däcket platt igen. Igår hittade jag en kartong med en slang i här hemma så den stoppade jag i igår och pumpade upp. Men jag vet inte om den var för gammal eller trasig den med för imorse var däcket platt igen.

Idag har jag varit och köpt en ny slang, med extra punkaskydd som jag precis satt i. Nu vore det väl fasen också om däcket är platt imorgon bitti. Fördelen med det hela är att jag nu är grymt snabb på att byta slang!

Ikväll blir det popcorn och Germanys Next Top Model. Börjar 20.15 och slutar först vid midnatt. Torsdagar är min TV-kväll. :)

Inga kommentarer: