fredag 5 juni 2015

Mi Casa

Så här ser det ut hemma hos mig nu.

Hallen

Direkt till höger är toaletten:


Nästa dörr till höger går till köket:



Mitt emot köket ligger vardagsrummet. Här fotat från dörren in:


Här har jag klivit in lite i rummet:
I "höghuset" bor längst upp Fluff, i mitten Musbus och längst ner Thekla. I buren till höger bor Flixx. Thekla har en egen liten lekplats som man ser lite av framför höghuset. Mellan burarna (och in under hela Flixx bur) går det stora lekplatsen.


Från soffan ser det ut så här:
Eftersom ingen av mina minisar för tillfället vill använda sin lekplats är deras grejor staplade bredvid och under TV:n. Annars har dom en minilekplats runt TV:n. Men har tagit bort avgränsningen nu och ställt ihop grejorna så länge ingen vill vara där. 


Och så här ser det ut inifrån när man tittar mot dörren:
Längst upp bor Jojo och under bor Elvira.


Längst in till höger ligger sovrummet:
Kassandra bor i buren på golvet och har alltid tillgång till sin stora lekplats (typ hela mitt sovrum utom sänghörnan). Flo bor i buren som står på bordet.










Inga kommentarer: