måndag 29 juni 2015

Tagit det lugnt

Hittills idag har jag gjort: Inget alls! :)

Tycker jag förtjänat det efter en mycket tuff vecka med mycket jobb + att jag var rejält dålig under nästan hela. Var först i helgen det blev bättre. Jobbar kväll denna vecka och har i alla fall till onsdag (längre har jag inget schema) en väldigt lugn kvällsvecka. Nästan bara insulinsprutor och kompressionsstrumpor att ta av. Kommer jobba mellan 17-21.30 ungefär men med en paus på 1,5 timme mot slutet. Går ju tyvärr inte att undvika. Men som sagt, då passar jag på att mata hamstrarna och förbereda för när jag kommer hem sen och ska skynda mig att duscha osv.

Resten av veckan har jag mer inplanerat att fixa så idag är egentligen enda dagen då jag bara kan slappa.

Imorgon går ju U21-EM finalen också. Kommer kunna se hela då jag kan fixa sista patienten i halvtidsvilan. Perfekt! :)

Inga kommentarer: