torsdag 18 juni 2015

Nytt program

Hade tid på gymmet idag för att få ett nytt träningsprogram. Herrejesus säger jag! Trots att det alltså testades ut idag och jag bara gjorde varje sak 1x 20 istället för 3x20 så har jag redan träningsvärken from Hell. Lär bli intressant första gången jag kör fulla programmet.....

Annars så njuter jag av att få sova ut på mornarna, äta (en nyttig) frukost i lugn och ro och sen någon timme senare åka och träna. Men nästa vecka är det dax för tidig morgon igen. Men nu vet jag ju att efter 7 hemska dagar :), kommer 7 fina mornar. Istället för 12 hemska dagar och 2 fina mornar. Viss skillnad.

Imorgon ska jag faktiskt ställa klockan. Få se om jag orkar upp i tid. Borde åka och lämna plasma så jag får in lite pengar så det vore ju bra egentligen. Få se om jag fixar 09.00? haha.

Inga kommentarer: