torsdag 7 juni 2007

Datahaveri

Jisses satt och skrev på datorn när *poff* den bara blev svart och sen försökte den starta om sig själv hela tiden utan att lyckas. Jag höll på få hjärtsnörp. Gahhh utan dator?! Hur ska jag klara mig - och ja jag är helt klart en slav under datorn.

Men jag drog ur alla sladdar, hjälpte inte den försökte starta om sig själv ändå. Plockade då ur batteriet och äntligen slutade den. Sen satte jag i det igen och vips så funkade den! Lycka!! Hoppas den bara fick någon lättare släng av kortslutning och inte att detta är början på det STORA HAVERIET.

Nu ska jag testa en teori som Carina och Karo från Hajeks forum säger ska funka. Om man tittar på en massa foton på den man vill drömma om ska det funka. Eftersom jag de senaste nätterna haft väldigt weird dreams om Harri Olli ska jag stirra på bilder på Havu ett tag och sen krypa i säng.


Jag lovar rapportera om det funkar eller ej.

Sweet dreams folks!


Inga kommentarer: