lördag 16 juni 2007

Michael Jackson look alike

Jag har gått i kortarmat idag och haft handskar på händerna. Gissa hur kul jag ser ut? Bränt mig på armarna så de är RÖDA och händerna är VITA. Jag ser ut som jag går omkring med MJ:s vita handske på mig hela tiden.....

Backhopparna var där idag med men som vanligt är min otur/timing i osynk. De hoppade precis under den 1,5 timmen jag stod på framhoppningen och inte kunde smita. Idag var de bara där en gång.

För övrigt har jag jäkligt ont i fötterna, ryggen och benen ja förutom solsvedda armar. Det är tufft att jobba på hopp-SM. Vi på banan (som sliter med mest tunga grejor av alla) har konstaterat att simning verkar vara en trevlig sport....*s*

Idag var vi i alla fall klara "redan" 20.00. Men jag kommer inte göra många knop alls. Ska uppdatera mig på lite bloggar och forum sen duschen och sängen!

Inga kommentarer: