lördag 30 juni 2007

Det fanns en bil därunder!

Varit duktig idag och åkte iväg till brorsan för biltvätt invändigt och utvändigt. Min bil ser mest ut som en rullande sopcontainer men just för tillfället är den jättefin igen!

Var bara Oskar av barnen hemma hos min bror, vi åt glass, maräng, banan och chokladsås, yummy! Oskar ville komma och sova hos mig några dagar så inte nästa vecka men veckan efter ska han bo här tre dagar. Oskar är bra, han är lugn och tyst och spelar mest dataspel. Ett mycket behagligt barn. Sen vill han rida också så det blir ju såklart besök hos hästarna. Vad vi mer hittar på beror helt på vädret. Regnar det får det bli diverse museibesök, finns en del roliga här runt där man får peta och prova grejorna tex Framtidsmuseet. Är det fint väder blir det bad, kanske Sommarland i Leksand.

Men först har jag ju en vecka Tysklandsbesök att se fram emot. Och snart är det Hiza!!! Jag längtar som en tok!!!

Inga kommentarer: