torsdag 7 juni 2007

Medryttare fixad!

Tjejen som provade Den Vilda för några dagar sedan ringde precis (jo hon satt kvar, Den Vilda var riktigt lugn, kanske berodde på att det var typ 30 grader ute) och hon vill gärna göra ett försök att vara medryttare. Hoppas det funkar även sen när hon ska rida henne själv också. Hon är lite knepig. Inte dum men helt klart en utmaning. Skönt för mig, jag kan åka bort utan att ha dåligt samvete över att jag dumpar alla mina djur på mina stackars föräldrar som dessutom är hästrädda.

Inget solat idag än. Brände mig inte igår men känner att det hettar på en del ställen på kroppen. Vi hade visst varmast i landet igår med 29,4 grader. Och det är minst lika varmt idag! Så jag ska faktiskt i varje fall åka iväg och bada sen så blir det nog lite solande också. Har köpt solskyddsmedel nu i varje fall, det ska väl hjälpa till lite.



Inga kommentarer: