lördag 30 juni 2007

Snart jobb

Om en timme sitter jag på jobbet och det kommer bli full fart. Det är nämligen Peace & Love i Borlänge, något som borde heta Drink & Fight för det är vad de pysslar med mest.

Nu har jag lyckats med att jobba under skolavslutningen, Falukalaset, Midsommar, Peace & Love, Falu Street, Sälenavslutningen och Rättviks Marknad (utan att veta det när jag la mitt schema, eller jo Midsommar visste jag faktiskt om!). Inte så konstigt kanske då jag räknade efter sist att jag hade jobbat 5 helger av 6 (vid har schema i 6 veckorsperioder) den senaste tiden. Vi behöver inte jobba så mycket helg men jag gör det för att få ledigt för min backhoppning utan gnäll. Iof gör det inte så mycket, tiden går fort i alla fall. Men ibland blir man lite less på fyllskallarna.

Inga kommentarer: