torsdag 21 juni 2007

Lista del 3 och sista delen

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra[x]
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra[x]
Jag har berättat nån annans hemlighet, utan lov []
Jag har smygit ut utan lov[]
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar[ ]
Jag har en hemlighet som ingen vet[x]
Jag har fuskat i ett spel[x ]
Jag har struntat i ett prov[]

SEXUALITET
Jag har varit förtjust i en person av samma kön[ ]
Jag har varit förtjust i en lärare[]
Jag har blivit kysst i regnet[x]
Jag har kramat en för mig helt okänd person[x]
Jag har kysst en för mig helt okänd person[x]

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol[x ]
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden[]
Jag dricker mer sällan än vad jag egentligen skulle vilja[ ]
Jag kan inte svälja piller[x]
Jag har blivit diagnoserad med depression[ ]
Jag tar mediciner mot depressio[ ]
Jag har anorexi och/eller bulimi[]
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det[x]
Jag har vaknat gråtande[]
Jag har somnat gråtande[x]

DÖDEN
Jag är rädd för att dö[x]
Jag hatar begravningar[x]
Jag har sett någon dö []
Någon nära till mig har försökt begå självmord[ ]
Någon nära till mig har begått självmord[]

MATERIALISM
Jag äger mer än 5 rap CDn[ ]Inte en enda!!!
Jag äger en iPod / Mp3-spelare[ x]
Jag äger en laptop[x ]
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga[ ]
Jag äger många dyra designerväskor[ ]
Jag äger mer än 30 par skor, som jag kan använda[]
Jag äger något från H&M[x]
Jag äger ett klädesplagg som kostat mer än 1000kr[x]
Jag äger ett par skor som kostat mer än 500[x ]Ridstövlarna...*s*
Jag samlar på serietidningar[ ]
Jag äger något från Benetton [ ]
Jag äger något jag köpt på E-bay[ x]
Jag äger något från Diesel[]

RANDOM
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det[ ]
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang[]
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor[ ]
Jag ser på nyheterna[ x]
Jag dödar inte insekter[]
Jag svär ofta [x]
Jag sjunger i duschen[] nä men i bilen!
Jag är en morgonperson[ ]
Jag betalade för min rington[x] på sätt o vis. Det är ju en låt från en CD och jag betalade för CD:n
Jag är petig med grammatik[ ]
Jag är en sportfanatiker[x]
Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar[x]
Jag är bra på att baka[ ]
Min favoritfärg är VIT, ljusröd eller ljusblå[]
Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan[ ]
Jag vet hur man skjuter[x]
Jag är kär i kärleken[]
Jag skrattar åt mina egna skämt[ x] har nog hänt...
Jag äter snabbmat varje vecka [ ]
Jag är bra på matematik[ ]
Jag biter på mina naglar []
Jag tror på spöken []
Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet[ ]
Jag är väldigt kittlig[]
Jag älskar mörk choklad[]
Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel[]
Jag är bra på att minnas ansikten[ ]
Jag är bra på att minnas namn[]
Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv [] jodå jag vet vad jag VILL. Men om det går att genomföra är en helt annan sak.....

Inga kommentarer: