måndag 4 juni 2007

Osams

Jag och Den Vilda har varit osams ett par dagar nu. Fast idag blev vi vänner på slutet i varje fall. Trist när hon var så fin ett tag!! Blääää. Jaja det är som med allt i livet upp och ner. Imorgon åker hästarna till beteshagen och då kommer jag rida mindre. Dels för att det inte finns stall där och det är lite joxigt att göra iordning hästarna osv. Sen är det mycket sämre ridvägar där. Och både jag och hästarna behöver lite semester från varandra :). Eller kanske inte jag och Action men han får alltid ta det lugnt på sommaren eftersom han är så gammal. Förhoppningsvis gör det Den Vilda mer positivt inställd när hon ser mig ;)

Lägenhetsjakten går vidare. Meddelat mitt intresse på tre hyreslägenheter nu också i alla fall. Två ligger mycket nära mitt jobb = behöver inte åka bil = jätte +. Sen var det en längre bort som inte är så där jätteintressant egentligen men tja när jag ändå var igång skrev jag upp mig på den också. Tror jag får besked nästa vecka, intresseanmälanstiden gick i varje fall ut nu på fredag.

HIZA 67 dagar kvar

Inga kommentarer: