fredag 8 juni 2007

Värmen tar kål på mig

Jag trivs inte i för mycket värme och runt 30 grader i en vecka nu det räcker!! Tyvärr ska det fortsätta hela helgen men jag jobbar natt och då är det ju svalt och så sover jag på dagarna när det är hett. Nästa vecka ska bli svalare mellan 15-20 grader och det räcker så bra så. Jag ska stå på banan under SM och lyfta bommar och det vill jag inte göra i 3 hela dagar i 30 grader!!

Idag tänker jag hålla mig inomhus. Lyckades visst sola lite för mycket igår. Var ju iväg och badade på kvällen och då kändes det svalt och nästan lite "kallt" så jag märkte visst inte hur mycket solen tog *ops*.

Hoppas vattenslangen är fixad nu till hästarnas beteshage för jag har ingen lust att släpa 200 liter vatten idag igen. Ska dock inte åka ut förrän runt 20-tiden och då är det ju ganska svalt i alla fall. Inte avundsjuk alls på dom som tar studenten idag och ska åka runt på lastbilsflak i denna värme. Pust! Men denna skolavslutning gör ju natten kommer bli jobbig på jobbet. Det är okej på så sätt att natten går fort men när man pratar med den 235:e fulla idioten så är det rätt svårt att inte tappa tålamodet och fråga om dom är dumma i huvudet eller vad (jo det har hänt en och annan gång att jag gjort det.....). Dessutom ska väl x antal människor bli misshandlade också det hör ju till när vi är i Sverige och folk blir fulla.

Hmmm fick just en idé till mitt hemliga "projekt" som jag hoppas kunna avslöja nästa vecka (törst inte göra det innan papperet är i min hand).

So long babes!

PS: Ta mig tusan det funkade att kolla på foton igår kväll. Drömde inte om H iof men slapp även mina weirda drömmar om Olli. Drömde om hästar istället (ditt fel Vickan! hahaha)

Inga kommentarer: