torsdag 14 juni 2007

Jag e oxå en sucker för listor

Dessutom en copycat så nu har jag härmat både Malin och Vickan! Men vafan dålig egen fantasi ju..... gör som Vickan och delar upp den låååånga listan i olika delar.

UTSEENDE
Jag är kortare än 165cm [] Nope, 178 cm
ibland tycker jag att jag är ful[x]
ibland tycker jag att jag är världens snyggaste[x]
Jag blir lätt brun[x]
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.[x]Yep, färgar för fullt!
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg[x]
Jag är en storasyter[x]
Jag är någons lillasyster[]
Jag har en tatuering. [x ] 4 st
Jag är osäker över mitt utseende[ ]
Jag har haft tandställning []
Jag har glasögon/linser[x ]
Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis[x]
En helt okänd person har sagt att jag är snygg[x]
Jag har mer än två piercingar [x]
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen []
Jag har fräknar[]

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar[ x]
Jag har rymt hemifrån[]
Jag har blivit utslängd hemifrån.[ ]
Mina biologiska föräldrar är ihop[x ]
Jag har ett syskon som är under ett år gammal[]
Jag vill ha barn nån dag[]
Jag har barn[ ]
Jag har mist ett barn[]

SKOLA/JOBB
Jag studerar[ ]
Jag jobbar[x]
Jag har somnat i skolan/jobbet[x]
Jag har missat mer än en vecka av skolan[ ]
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats[]
Jag har fått sparken []
Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion[]
Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer[x ]
Jag har pissat på mej av skratt []
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat[x]
Jag har gråtit av skratt[x ]
Jag ser på filmer/läser böcker som jag aldrig skulle erkänna[x ]
Jag har limmat fast min hand i något[]
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan[x]
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats[]
Jag har gjort totalt bort mig offentligt[x]
Jag har fastnat med tungan i en lyktstolpe[ ]
Jag har gett en utskällning till fel person, alltså en oskyldig [x]

Inga kommentarer: