tisdag 26 juni 2007

Mail, data och faxproblem

Tekniken går emot mig för tillfället.

Hade inte fått Vickans mail om ackrediteringuppgifter idag så jag fick slänga mig på telefonen och som tur var, var hon kvar i Innsbruck.

Sen vägrar Hizas fax att svara på mina faxförsök. Men jag jobbar hela kvällen och även imorgon och tänker fortsätta terra den. Om inte så har jag sparat kvitto på alla försök och får posta papperen på torsdag. Då kommer dom visserligen troligen till Tyskland senare än 30 juni men lita på att jag kommer bifoga ett brev och alla kvitton på att jag FÖRSÖKT....

Min dator är fortfarande på verstaden. Dom ringde idag och sa att hårddisken är okej, nu tror dom det är Windowsinstallationen som bråkar och ville ha mina recoveringcd:s. Hoppas det hjälper då, var förbi med dom tidigt imorse men inte hört något mer.

Inte nog med det så lyckas vi inte logga in på Internet på jobbet heller vid våra bord (lånar en extern sidodator nu och skriver på). Jag som skulle söka billiga hotell mm inför besöket nästa vecka.

Jaja det är varmt och soligt i alla fall och jag hade en mysig ridtur imorse.

Inga kommentarer: