lördag 23 juni 2007

Internet är coolt ibland

Pga min nyfikenhet så mailade jag ju Vickan när hon slutade skriva om backhoppning i sin svenska blogg. Vilket gjorde hon bjöd med mig till Zakopane och Planica och jag hittade en så super "tvilling" i henne!

Min nyfikenhet gjorde också att jag mailade en tjej på ett forum med en fråga. Ja hon är alltså backhoppningstokig hon med! Vi har pratat en hel del, hon ska bland annat till Finland två veckor med början 6 juli + att hon ska till Hiza vilket ju gjorde att jag tyckte att vi måste ju träffas där någon kväll och parta lite! Sen slängde jag ur mig att om du någonsin kommer till Sverige så hälsa gärna på. Eftersom hon har några dagar ledigt innan Finlandsresan så åker hon till Sverige och hälsar på mig! Skitkul!!! Så om ungefär 1 vecka kommer hon, vi är här i Falun 1-2 dagar och åker sedan till Stockholm 1-2 dagar innan hon tar båten till Finland (och jag vill så gärna följa med men tror min arbetsgivare skulle bli rätt sur om jag skippade jobbet och bara drog iväg). *s*

Vi kommer säkert att ha jättekul då vi har Finland som vårt gemensamma intresse..... vi har redan planer på att nästa år åka och se Veikkaus Tour. Äntligen nån som vill åka till Finland med mig!!

Annars denna Midsommardag, sovit, städat, kallt väder och jobbar 20-04 idag.

Inga kommentarer: