onsdag 10 oktober 2007

Hemma, trött, sova

Äntligen hemma efter 12 timmars resa nästan. Första flyget gick bra Innsbruck - Köln. Men flyget Köln - Arlanda var nästan en timme försenat så jag börjde bli nervös jag skulle missa mitt tåg men tack var lite snabbare flygtid än beräknat så hann jag! Skönt för det hade varit rätt jobbigt få lov ta ett senare tåg. Är jättetrött, ska verkligen försöka gå och lägga mig i vettig tid ikväll. Jobbar sen 4 nätter så sovmorgon får jag ju :).

Vi ska få 2 dm snö inatt. HOPPAS det stämmer!! Fast den kommer ju knappast ligga kvar men någon dag kanske med lite tur. Dagstemp här är bara 4 grader. Fast det vore kanske skönt få på hästarna vinterskorna och hufgripsen först kanske innan snön bestämmer sig för att stanna.

Måste verkligen sätta fart med en del saker också som skaffa ny bostad, bestämma bostadsort osv men orkar inte idag....

Inga kommentarer: