tisdag 30 oktober 2007

Hmpf tack så mycket Vickan.....

bara för att hon var på mig så mycket igår och tjatade så var Objektet tillbaka i mina drömmar igen. Sucka, jag som just blivit av med det ju!! Men ska väl inte klaga för mycket lyckades sova från 23 till 08 och för att vara mig är det helt oooootrooooligt. :)

Skulle göra massor av saker idag men av det blev det bara två gjorda. Så har massor kvar imorgon med. Är trött på att leta runt i affärer. Är på jakt efter en perfekt present nämligen som ska finnas i sport eller järnaffärer men nu har jag varit i varenda i hela den här staden utan att lyckas hitta det jag är ute efter. Retsamt. Ska maila återförsäljaren och få namn på vilken jäkla affär nära Falun som saken kan tänkas finnas i.


Imorgon utgång och party då tjejgänget på jobbet ska fira av Anna som flyttar till Uppsala.

Inga kommentarer: