fredag 12 oktober 2007

Saknar inspiration

Usch jag borde göra en massa saker;

* lägga in nytt schema för nästa period på jobbet
* bestämma mig för framtida bostadsort
* skaffa en lägenhet när jag gjort det
* ta reda på hur det går med försäljningen av den jag har
* byta till vinterdäck på bilen
* planera min vardag lite bättre så jag slipper stressa/inte hinna med
* strukturera upp träningen för hästarna

men jag orkar inte ta tag i det. Men okej två saker är jag så illa tvungen fixa, vinterdäcken - för jag gillar inte att åka i diket och schema på jobbet för annars gör någon det åt mig och då får jag en massa äckliga dagpass. Sen ligger bostadsfrågan rätt het och aktuell men eftersom jag alltid kan bo hos min bror eller mina föräldrar ett tag så skjuter jag lite fint upp det.

Need to get myself togheter soon!!! Really soon!!
och ingen snö fick vi heller *sur*

Inga kommentarer: