tisdag 16 oktober 2007

Okej då

Jag försöker försvinna men det går ju inte. Visst ni är underbara girls som undrar var jag håller hus. Tackar för mail, SMS och MSN mess. Jag har inte gått och dränkt mig eller nått. Men jag är typen som "blir tyst" när jag inte trivs med tillvaron. Men ni drar ju bara fram mig hela tiden. Så tystnaden är bruten...

Red en träning igår på Den Vilda. Usch fick både skäll och dåligt samvete. Jag VET jag har försakat hästarna lite men inte så mycket så jag borde förtjäna det där. Dessutom var träningen i Lisselhaga och alla som kan Dalarnas geografi vet då vilken by jag åkte igenom igår två gånger. Det var JOBBIGT kan jag säga att bara göra det. Ändå ska jag självplåga mig själv snart och åka upp till Lugnet.......

Jaja för att döva samvetet var jag kvar länge i stallet igår och även idag har jag varit där hela förmiddagen och pysslat, klippt Den Vilda, ridit Action, smort läder och städat samt borstat lite extra på båda.

1 kommentar:

Malin sa...

va på tiden du skrev igen:D och allt kommer ordna sig sen