torsdag 25 oktober 2007

Så trööööött *snark*

Sov kanske 2 timmar inatt. Hade iof somnat i hyfsad tid när jag vaknar av ett SMS halv två. Sen for det lite SMS fram och tillbaka och sen låg jag vaken ett par timmar innan jag somnade mellan fyra och halv fem på morgonen. Klockan ringde 05.45 hade morgonpasset i stallet.

Skönt nog ringde min Medis i går och frågade om hon fick ta med sig Den Vilda på sin ridlektion så jag hade bara Action att rida. Men -4 grader imorse gjorde att det inte blev någon ridning. Kan ju bara skritta isåfall och då rider jag hellre honom imorgon (han går ju bara 4 dgr i veckan). Så fixade klart i stallet var hemma 08.30 och stupade isäng och sov till 14.00. Sen betalade jag snabbt räkningarna och nu sitter jag på jobbet till 23.00.

Another exciting day in my life ;)

Inga kommentarer: