onsdag 17 oktober 2007

Snodde Vickans ide

Ja jag VET ibland är jag en hopplös Copycat. Men jag är en sucker för sådana där frågesaker. I alla fall så skickade jag ut det och den som lyckades pricka mest rätt var tadaaaaa; Vickan. Fast hon är den som känt mig kortast tid. Men det är ju inte tiden som är avgörande utan annat. Men för rättvisans skull ska jag väl säga de andra mest sett min stallperson så Janicka får stora pluspoäng som var riktigt riktigt nära trots att hon aldrig varit med mig på backhoppning. Eller på vissa frågor finns ju inga "rätta" svar. Men på de som det finns ska det vara så här:

Mina mellan namn: Ingegärd, Margaretha
Röker jag: Nix, nej, aldrig
Ögonfärg: Trickfråga. Står gröna i passet men de ser mest blå ut tycker jag. Så blågröna möjligen??
Har jag syskon: Japp, 2 stycken
Favoritsysselsättning: Backhoppning *s*, stallet och datorn
Favoritmusik: (Just nu) BRA finsk soundtrack och annan finsk musik *s*, pop, rock
Blyg eller outgoing: Båda faktiskt
Rebell eller följer regler: Både ock. Som Vickan säger I do work at the Police.... men ibland rebellar jag lite.
Spec talang: Tyvärr är jag mycket bra på att häva ut mig precis allt vad jag tänker på till folk. Både bra och dåligt....hahahaha. Och jag vet hur man dödar en orkidee med :)
Hur många barn har jag: 0 eller 4 om man räknar mina djur som mina barn (2 katter, 2 hästar)
På en öde ö: Tog jag nog med mig ett av mina djur (sällskap är bra)


Här ser ni deras svar:

1. Name: . ...............................Vicky
2. Where did we meet: ........ .............................in Innsbruck or really on the net
3. Take a stab at my middle name: ............................. Margareta?
4. How long have you known me: ................................ like 6 months
5. Do I smoke: ............ ......... no
6. What was your first impression of me upon meeting : skijumping girl like moi....................
7. Color of my eyes : ................................ blue
8. Do I have any siblings & how many : ... ........................2 I think
9. What's one of my favorite things to do : ..... .......... skijumping and eating chocolate
10. Do you remember one of the first things I said to you : hej ?? :P.............................
11. What's my favorite type of music : ................... bad finnish soundtrack ;)
12. What is the best feature about me : you are easy to deal with :) ......................................
13. Am I shy or outgoing : ...................... both i would say
14. Am I a rebel or do I follow the rules : .. ................... both, well you work at the police :P
15. What's your favorite memory of me : ....................... when we talked about two different things in bed...hahahaof
16. Any special talents : ......................... telling people exacly what you think..haha
17. Would you consider me a friend : ........... ........ of course
18. How many children do I have : ................0
19. If there was one good nickname for me, what would it be : .Jossan :P.........................
20. If you and I were stranded on a desert island, what one thing would I bring ? .. ............. chocolate or your cat :P

1. Name: . Janicka
2. Where did we meet: I stallet
3. Take a stab at my middle name: (Jossan) nä provar med… Helena
4. How long have you known me: ? sju år
5. Do I smoke: nono
6. What was your first impression of me upon meeting : tuff, tyst, super med hästarna!
7. Color of my eyes : gröna?
8. Do I have any siblings & how many : två
9. What's one of my favorite things to do : Rida, BACKHOPPNING och bio!
10. Do you remember one of the first things I said to you : Hej… ;o)
11. What's my favorite type of music : Allt
12. What is the best feature about me : super vän som alltid ställer upp!
13. Am I shy or outgoing : både och
14. Am I a rebel or do I follow the rules : hehe no rules
15. What's your favorite memory of me : När vi packade in hästarna I trailern och åkte och tränade för Tove, kul var det!
16. Any special talents : vet hur man vattnar en orkidée *fniss*
17. Would you consider me a friend : JA
18. How many children do I have : fyra ;o)
19. If there was one good nickname for me, what would it be : kloker
20. If you and I were stranded on a desert island, what one thing would I bring ? cola light citron eller pepsi max

Inga kommentarer: