onsdag 7 november 2007

Försöker boka hotell

Jag och Vickan försöker boka hotellrum till GAP men det går dåligt. Får bara booking error. Ska försöka lite senare får se om det går bättre. Sen kom jag på att jag måste kolla med Norwegian Air också vad det kostar att boka om en biljett. Förmodligen billigare att strunta i det och istället köpa en nu.

Sen har jag sökt Anna (veterinärkompis) för jag måste ha hästarna vaccinerade senast nästa vecka kom jag på. Fick dock inte tag på henne. Så får försöka senare där med.

Nr 3 som jag sökt men ej fått tag på är en som ska visa mig en lägenhet. Fast jag har ju inte lyckats sålt den jag har än och jag har fan inte tid att flytta förrän efter backhoppningssäsongen egentligen eftersom jag är bortrest varenda månadskifte fram till april. Men åka och titta kan jag ju alltid göra.

Inga kommentarer: