måndag 5 november 2007

Ny lista! (tack Malin)

Som ni vet vid det här laget gillar jag listor men är själv dålig på att leta upp dom. Snor dom flesta från Malins blogg.

Vilken tidning läser du: Aftonbladet, Ridsport, Skispringen Magasin
Vilken buss åker du oftast:Åker aldrig buss
Vilken fråga ställer du oftast: Va?
Vilken årstid är det nu: Höst
Vilken film såg du senast: Sandor slash Ida på TV:n igår
Vem är sötast: Havu ;)
Har du varit kär: Ja
Är du kär nu: Typ kanske
Är du en bra flick-/pojkvän: Nja troligen inte...för självständig/oberoende tror jag
Har någon varit otrogen mot dig: O ja, men jag tog en fiiiin hämnd :)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: uppraggad
Hur raggar du: Dåligt....ahhahaha
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vad åt du senast? Kebab
Har du varit med i en rättegång? Flera (kommer med jobbet liksom..)
Är du polare med grannarna? Nej
Vilka språk pratar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 1 timme sen ungefär
Har du däckat/spytt för att du druckit? Nix
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej
Suger det här? Nej nej!
Har du varit på ett party? Har hänt typ...:D
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: Sorry men han är gift
Har du varit utomlands? Jepp
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Syrrans, roliga gäster, lagom långt och god mat
Var är dina syskon just nu? Tja syrran kan vara på jobbet men brorsan är nog hemma
Vid vilken tid gick du upp imorse? Gick upp??? Gick och la mig 07.00.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Hejsan! Om du skulle vilja bli av med fiskarna bara så tar jag gärna över dom. Hör av dig iså fall. (någon som vill ha mina akvariefiskar...)
När var du sjuk senast? Minns inte
Vem är den senaste kändisen du tog på? Nån backhoppare ;)
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jobbade
Vad är det första du gör på morgonen? Funderar på om jag verkligen måste gå upp och hur länge jag kan skjuta på det.
Vad ska du göra efter det här? Surfa runt

2 kommentarer:

Malin sa...

lite nyfiken på hämden

Tasja sa...

Hehehe den va fin! Kan berätta den någon gång. :)