torsdag 1 november 2007

Gottigottgott


Smakade på Vodka Pear igår för första gången. Men jösses så gott! Det var päronsoda det! Men livsfarligt för det smakade ju noll sprit så det är definitivt något man får passa sig för. Det är urenkelt att dricka för mycket helt enkelt. Vilket jag inte gjorde :). Men jag kan verkligen rekomendera denna otroligt goda dryck.

För övrigt åt vi alldeles för mycket supergod mat igår, jag är mätt än....hahaha

Fick reda på en sak idag som jag blev sur över. Alltså jag vet ju folk är så men när det börjar närma sig dom jag tycker om blir jag grinig. Fast jag kan inte göra något åt det. Och det retar mig ju också. Så egentligen borde jag ju inte bry mig. Fast jag kan ju inte låta bli heller. Men jag kan i alla fall säga det här efter det jag fick reda på idag: Från att ha varit i botten på min lista efter sitt uppförande i Zakopane har Harri Olli nu avancerat rejält. Någonstans långt där inne finns det ju en smart kille helt klart!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

reklamen för vodkan är jue hemskt :// orm..bleee..uhhh...

vad e d me harri olli?

Tasja sa...

Hihihi kanske skulle skriva varning för orm...hahaha. Men det finns bilder utan en orm så jag får väl byta om det är många ormrädda.