fredag 23 november 2007

Happy Birthday!

Till mig själv. Hittills har jag jobbat (natten mot idag, slutade 07.00) sovit och nu väntar jag på Janicka som sitter på tåget från Uppsala. De har dock "fastnat" i Säter, väntar på räddningstjänsten och det skulle ta ett tag. Förmodligen någon som hoppat framför tåget igen då. Av någon anledning gör många det i Säter (ni vet vad som ligger där va??). Så istället för att redan ha kommit hit så lär det ta ett bra tag. Alltid nervös tills vi passerat Säter när jag ska till Arlanda.

Men sen ska vi ha kul. Först ut och äta och sen Nordman på Harrys.

När jag slutade imorse och åkte hem regnade det och jag var rätt sur. På min födelsedag vill jag ju ha snö! Men under dagen när jag sov blev det kallt och när jag vaknade var det vitt ute!!!

Och VICKAN, tack! även om jag är liiiiiite generad oxå..... (orsaken.....)


Inga kommentarer: