måndag 5 november 2007

Slut som soldat....

Är så trööööött. Jobbade natt och efter sista natten går jag "normalt" upp vid 12-tiden eftersom jag ju helst ska sova inatt igen. Men idag var jag så slut så inte förrän halv tre masade jag mig upp och fick då jättebråttom för jag skulle ju träna idag för Åsa. Men jag hann, inga problem så men fick skynda mig. Och mocka och fixa allt i stallet efter träningen vilket är jobbigt när man är helt slut. För jag blir helt slut efter de här Åsa-träningarna. Men fick inte så mycket skäll idag i varje fall :) så jag hade gjort "läxan" väl sen sist.

Började en ny serie - Emigranterna - på SVT idag (ett bra program på SVT bara det är ju konstigt...) men i alla fall det handlar om svenskar som flyttar till Finland och finländare som flyttar till Sverige. Första programet handlade om en kille som gjort lumpen i både Sverige och Finland. Ska följa serien i alla fall, var intressant och kan vara bra i forskningssyfte.....;)

Inga kommentarer: