fredag 30 november 2007

Fått mitt papper från Sourze nu

och faxat det till 4schanzentournee. Får se om jag hör något från dem under nästa veckan, annars ska jag ska jag be Vickan ringa, för de har inte svarat på mitt mail nämligen. Men å andra sidan kanske de väntade in just detta papper, har redan faxat det gamla men inte hört något efter det men då fattades ju "editorialproof" från januari. Men jaja nu har jag i alla fall ordnat det

Varit träning inför laghoppningen nyss. Österrikarna hoppade bra så klart och var bäst som lag men faktiskt var Arttu Lappi allra bäst. Havu får inte hoppa i laget :(. De tog med Harri Olli istället fast Havu var bättre igår i kvalet än vad han var.
Ser just nu reprisen på Nordiska Kombinationen som jag missade eftersom jag var på utflykt. Anssi kom femma i varje fall. Han hade chans på pallplats men orkade inte riktigt på slutet tyvärr.

Inga kommentarer: