fredag 30 november 2007

Snabbis i Uppsala

Har varit en mycket snabbvisit i Uppsala idag. Vad lite snö det var!! Riktigt trist och jag kom helt plötsligt på varför jag flyttade tillbaka till "Norrland". Vi har flera decimeter i alla fall och det ska komma mer imorgon. Och självklart så virrade jag bort mig! Man har ju gjort en ny E4:a så jag kom ju inte ut där jag trodde jag skulle. Men efter lite virr och snurr så kom jag på rätt väg och hittade där jag skulle möta upp.

Vad gjorde jag där då? Jo jag har sålt min hästtransport till en tjej i Norrköping och eftersom hon skulle hämta en häst i Enköping så möttes vi där. Men först lånade Sofie från stallet den och körde ner sin häst till Uppsala dit hon flyttat. Så jag mötte henne där och körde sen släpet till Enköping. Var ju perfekt för då slapp ju jag dra den ända ner till Uppsala själv. Det var dock bråttom bråttom eftersom jag började jobba 14.45 men jag hann med 15 min marginal.

Inga kommentarer: