tisdag 6 november 2007

Varför är jag trött på fel tider hela tiden?

Nu halv två skulle jag kunna gå och lägga mig och sova. Inatt klockan 04.00 vaknade jag (efter att ha kunnat gå och lägga mig i normaltid och somna) och var superpigg. Lyckades inte somna om förrän runt halv sju. Jag är väldigt trött på att vara trött på fel tider och superpigg på helt andra tider. Jag är en nattmänniskar och jobbar mycket natt men vore ju trevligt att ha i alla fall lite mer normala tider som alla andra.

Regn och grått och trist här. All snö är borta igen :(.

Tittar på Våra bästa år nu, hej och hå snart är alla mördade vet inte om de försöker bli av med alla skådespelare i den där serien. Undrar vem som är mördaren. Man kan tjuvkika om man vill på deras site men jag har inte gjort det än. Men har hört folk som gjort det och tydligen ska det verkligen vara en överraskning vem det är.

Sen ska jag iväg och jobba till 23.oo och är så seg så seg. Hoppas jag piggnar till. Får hälla i mig några Red Bull. Billigaste stället att köpa dom på är faktiskt jobbet, där tar dom 13 kr burken!

2 kommentarer:

Malin sa...

snart blir du oxå redbull beroende med vad allt det innebär;)

Tasja sa...

Ingen risk!