tisdag 15 december 2009

Ja se det snöar

Snön kommer i massor. Har snöat hela natten, hela dagen och håller på än. Är väl sisådär 10-15 cm än så länge.

Varit i Borlänge men det jag skulle ha fanns inte. Typiskt! Får lov att beställa via nätet istället.

Basti opererades idag och det var sämre än man trodde. Borta minst 2 månader. Så jag håller bara tummarna det inte blir mer, annars kommer han garanterat inte att spela i den match jag ska se i februari.

Glömde ringa Air Berlin också så får försöka komma ihåg det imorgon istället. Jag ska höra om de kan boka om mig till Berlin istället och så tar jag tåget därifrån. Dyrare tåg, men jag tjänar 8 timmar på det, så det får det vara värt.

1 kommentar:

Vicky M sa...

klyddmaja..hehe...

Du btw vlle du köpa en av mna Lepigenburkar? Har tre stycken fulla kvar och jag har stakrare saker nu :P

Jag har Lepigen X-Strong 90 kapslar hemma. www.lepigen.nu