onsdag 30 december 2009

Jag har fått ett paket!

Oj, jag måste varit snäll?! :D Vicky skickade mig godis, bok, halsband, två superfina tysklandströjor. Godiset låg dessutom i en burk från Sheepworld, jag älskar Sheepworld!

Var ut en kortis och hämtade det paketet samt ännu en bok till min skola som börjar snart. -22 grader, iskall hann jag bli på den korta tiden.

Ställde inte klockan idag för jag brukar aldrig sova längre än till typ lunch så här dagen före första natten. Dessutom gick jag och la mig och somnade rätt tidigt igår. Gissa när jag vaknade? 14.30!!! Så jag missade kvalet i backhoppningen. Men jaja det var ju bara ett kval. Går dessutom repris senare.

Nu ska jag försöka låta bli äta upp allt godis på en gång och sen se på konståkning, Nyårsgala från Obersdorf.

Inga kommentarer: