torsdag 31 december 2009

Man ska ju inte bryta en bra vana

Så efter att ha firat Påsk, Midsommar och Jul på jobbet avslutar vi 2009 med att klämma dit Nyår med!

Varför bryta den "fina" serien? Ska även bli väldigt kul att se om det mirakulöst dykt upp ett svar på det där förhandsbeskedet vi skulle få senast 31 december. Så många timmar är det ju inte kvar nu. Någon som tror de ljugit igen? Eller kommer jag bli förvånad när jag kommer till jobbet?

Ser genom mitt fönster att folk redan nu, strax innan fem, skjuter raketer. Kanske liiiite tidigt?? Men å andra sidan på sätt får jag se lite fyrverkerier jag med.

Sitter och funderar på om jag ska åka förbi gymmet eller om det är okej att skippa träningen på årets sista dag? Fast har å andra sidan inte så mycket för mig så jag skulle lika gärna kunna åka dit faktiskt. Får fundera lite mer på det...

Inga kommentarer: