torsdag 17 december 2009

Present från Berlin, mindre snö och prommis ändå

Snön lugnade ner sig så jag hann ut på en vända. Inte den längsta men det blev en halvlång.

Hann precis ur duschen och hade faktiskt fått på mig kläderna så ringde det på dörren. Det var posten som hade ett paket från Berlin åt mig. En present jag fick från en på Werders Forum.

Och idag kom jag ihåg att ringa Air Berlin. Så nu landar jag istället i Berlin samma tid som jag skulle landat i Hannover. Sen blir det 3,5 timme på tåg istället för 1 timme men hellre det än först 2 timmar flyg ner till Wien, sen vara där 8 timmar och så 1 timmes flyg till Hannover och sen på det 1 timmes tåg. Dessutom kostade det inget att boka om, så då gör det inte så mycket att tågresan blir 3 ggr dyrare. Istället för 20 E kommer den kosta 60 E. Men flyger hem gör jag från Hannover i alla fall.

Inga kommentarer: