torsdag 17 december 2009

Mindre snöstorm ute

Och jag som skulle ut och gå.....men snön vräker verkligen ner så jag tror jag skjuter upp min promenad till imorgon. Tar och pumpar gymbollen istället :)

Jobb idag, bläääää, helt oinspirerad. Måtte kvällen gå fort. Imorgon ska jag på info-träff på skolan. Kanske kan få mig mer intresserad av allt igen. Inne i en period nu när allt är trist, grått och blä. Kan de inte häva ur sig det där jävla beskedet nån gång? Så svårt lär det ju inte vara. Antingen är det ekonomiskt och då är det ju enbart matematik som behövs, eller så är det politiskt och då vet de ju i alla fall hur det blir. Men det roar väl dom att hålla oss på halster. Vad de inte fattar är att man gör minsta lilla och inget extra. För den lusten finns liksom inte. Den är tappad. Borta. Gone.

Inga kommentarer: