måndag 7 december 2009

Jag är trött på att vara trött nu!

Jag behöver en vecka leeeedigt. Snart kommer jag sjukskriva mig någon dag så jag kan få bli normal.....

Idag gick jag upp vid 8-tiden, rätt pigg faktiskt, för att ringa Djursjukhuset men bara för det var Idas svullnad betydligt mindre idag, även mamma som såg henne senare på dagen sa det spontant. Så då avvaktar vi ett tag, kanske behövdes det en hel vecka innan antibiotikan började ta.

Sen dammsög jag och torkade golven och efter det var jag knockad. Så jag kröp ner i sängen och sov 1 timme. Jag som skulle plugga och träna och och och.

APT i morgon och på onsdag. Ska bli intressant höra vad de säger om bla våra schemor.... vore kul också om vi kunde få ett besked snart om utredningen om Örebro går vidare eller ej. De har ju sagt årskiftet senast. Blir det nej, så blir det ingen flytt. Blir det ja, går utredningen vidare och definitivt besked får vi då senast februari.

Inga kommentarer: