fredag 18 december 2009

Ombokat igen.....

Hehe Air Berlin gillar mig snart inte...fast den här gången fick jag betala en liten avgift. Idag lottades nämligen Europa Leauges åttondelsfinaler och Bremen fick Twente Enschede. Och gissa vilket datum den matchen spelas på då? Jo 18 februari! Och Mareike und Alex tänker ta bilen till Holland och undrade om jag inte skulle med? Klart jag ska! Men då skulle jag vara för sent i Bremen för att vi skulle hinna så jag bokade om och flyger den 17:e istället (tur nog tog jag semester från 17:e!!). Så nu får jag se TVÅ matcher! :D:D:D

Har idag också varit på info på skolan. Verkar vara väldigt kul och intressanta kurser vi ska läsa så nu är jag pepp som tusan på det. Enda som kan bli marigt få in är grundpraktiken. Den gör vi nämligen ganska snart och jag lär ju då redan ha ett schema lagt...nu har de ju sagt de inte ska krångla för oss iom all osäkerhet men samtidigt vet jag ju att de gör inget om det kostar dem pengar....blääää. Äh det får lösa sig, helt enkelt.

Efter skolans info var jag på gymmet och körde Crosstrainer + lite styrka. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: