lördag 19 juni 2010

Bröllop

Idag består mesta dagen av Bröllop. Jag tycker det är helt okej att visa själva vigseln och kortegen men resten är helt överdrivet. Jag är trött på skiten nu!

Såg matchen Holland - Japan 1-0 på stream eftersom de jag jobbade med ville se inför vigseln. Den så viktiga matchen i grupp D Ghana - Australien 1-1 struntade jag i (hittade ingen vettig stream), nöjde mig med resultatet. Ikväll däremot blir det att bänka sig framför Danmark - Kamerun.

Jobbar dag imorgon och på måndag innan jag har två hett efterlängtade lediga dagar (om inte fler blir sjuka på jobbet då....). Men tisdag ska jag vara ledig, då slår jag av telefonen. Då kommer nämligen syrran, Dennis och Theo på besök. Blir nog sista gången jag hinner träffa dem innan jag flyttar söderut så det tänker jag inte missa!

Nu lite Etik innan fotbollen!

Inga kommentarer: