måndag 21 juni 2010

Målfest!

Portugal - Nordkorea 7-0!! Och våran Almeida gjorde ett av målen och var enligt de svenska kommentatorerna bäst på plan! Roligt för honom och bra för oss inför nästa säsong (om han blir kvar, han är en av dom som omges av växelrykten).

Ett till skolarbete är klart. Etiken är inmailat. Imorgon är det dags att gräva ner sig i Social Omsorg. Men först ska jag träffa Theo med familj.

Höll på att försova mig i morse. Hade klockan på 06.00 var supertrött, slog av den och tänkte "bara" ligga 5 min. Vaknade till 06.21. Hoppade upp ur sängen, slängde på mig kläder och borstade snabbt tänderna. Jag börjar jobba 06.45....men jag hann! Med 2 min tillgodo.

Nu ska jag se Spanien spöa Honduras. För det måtte dom göra annars är det tack och hej Spanien i detta VM eftersom de förlorade mot Schweiz. Idag spelar i alla fall Torres från start.

Inga kommentarer: