lördag 12 juni 2010

Usch och fy

Idag har jag noll lust att gå utanför dörren.....regn och rusk. Jag vill helst ligga kvar i soffan under en filt. Men ska strax åka mot Grycksbo. Men jaja ska väl inte klaga för mycket, jag jobbar ju trots allt inomhus! Hinner se första halvlek Sydkorea-Grekland, eller den har jag just sett är mer rätt att säga. Och hinner se sista halvlek England-USA. Tyvärr missar jag Argentina-Nigeria helt. Om jag inte har tur och de boende vill se på fotboll. De ville de inte igår i alla fall. Och iof spelar det ingen roll för mer än någon sekund här och där när man passerar TV:n hinner man inte med.

Min mage mår inte så bra. Jag vet inte om det är för alla värktabletter jag ätit (slutat med de från idag) eller om det är min kropp som börjar säga åt mig att ta det lite lugnare. Så jag ska ta det lite lugnt med extra jobbet framöver. Njuta av VM istället på mina lediga dagar.

Inga kommentarer: