onsdag 9 juni 2010

Rygghelvetet igen *suck*

Började så smått i söndags, ökade i måndags. Var lite bättre igår men är riktigt illa idag. Och min Kiro har semester! Kul, skitkul. Speciellt när jag också ska jobba i Grycksbo fredag och lördag. Får be om en lättsam rad... Ska köra intensivegenvård här inatt och imorgondag + natt. Antiinflammatorisk medicin, liniment och värme samt lite lagom motion (korta men många promenader). Tyvärr måste jag också sitta still en del då jag måste skriva min kompletteringstenta. Jag kan inte stå och skriva på datorn, har inget sånt högt bord. Och sittande är det värsta när man har ryggont.

I övrigt har jag i alla fall på dagen rört på mig. Tulavippan, City Gross, Gruvan och Turistbyrån. Det sista stället var för att köpa ett halsband från Lilla Lisa Design som jag spanat in länge! Och där fanns det. Dom är helt underbara dessa halsband. Love it! Mitt ser nästan ut som det på bilden, bara att min pärla har en rödrosa rand och på ringen står det Lev din dröm. Tyckte det passade bra på mig just nu.

Inga kommentarer: