fredag 4 juni 2010

Falukalas eller ej ikväll det är frågan

Klockan 19.00 börjar Rix-FM festival, skulle kunna tänka mig lyssna på den faktiskt. Men jag har inte helt bestämt mig. Skulle behöva sova några timmar. Jag jobbar nämligen inatt. Men å andra sidan gör jag bara en natt så det går utan. Men har lite lätt huvudvärk. Kanske räcker det med 1,5 timmes vila? Provar det så får jag se hur jag gör. Dessa spelar i alla fall: 19.00 - 21.00
RIX FM FESTIVAL:
Anna Bergendahl, Anders Fernette, Eric Saade , Apollo Drive, Broken Door, Lovestoned. Bara hört talas om Anna och Eric.

Varit in en vända redan till stan, var på skolan för intro i Etik. Hjälp vilket "flummigt" ämne. Men kul ;). Men det finns inga rätt och fel så det är mycket att resonera om. Men hittills har ju alla sådana ämnen gått bra för mig, så håll tummarna. Frågade också om hur fort man får slutbetyget men det var visst Vägledningscentrum som hade hand om det. Så jag är ledig på tisdag, måste se till att gå dit då. De har så få och kort tider när man kan få träffa en vägledare. Men som sagt då är jag ledig hela dagen så ska se till passa in det då.

Inga kommentarer: