måndag 19 juli 2010

Done!!

Social omsorg har precis fladdrat iväg i cyberrymden på väg till skolan. Är för en lärare jag inte haft förr så nu blir det till att spänt vänta på domen......;)
Har henne i introt i Rehabilitering och Habilitering senare idag också. Så jag kommer ha två ämnen för henne.

Halva passet kvar och det känns som jag varit här i en evighet redan. Kollade nyss mitt schema har bara 7 nattpass kvar att avverka innan jag går på ledighet. Ja jag har en massa andra också, är ju trots allt två månader kvar, men som sagt bara 7 nätter i alla fall!

Är också grymt nyfiken på hur lägenheten är som Mareike kollar på åt mig idag! Jag tror dock den är för liten men den har världens utsikt över Weser! Är dock mer spänd på en annan som vi dock inte kan ringa på förrän om 3 dagar då de är på semester nu. Så den vet vi ju inte ens om den finns kvar.

Inga kommentarer: