söndag 11 juli 2010

Varmt, varmt, varmt

Ge mig lite regn tack! Det är både för varmt och för torrt. Ett rejält åskväder som rensar luften vore nice.

Syrran var här idag med Theo och hälsade på. Dennis var och tävlade i Mountainbikecykling upp i Rättvik så då passade hon på. Vi åkte över till Borlänge när Theo ätit och sovit lite middag. Jag skulle köpa mig en ny dammsugare då min sa upp sig igår när jag städade. Men som vanligt när man ska handla nått på Elgiganten, OnOff eller Siba, så finns ju aldrig det man vill ha! Så försöker de alltid sälja på en något dyrare...... skulle komma in nya nästa fredag så vi får väl göra ett nytt försök sen då.

Sen gick vi över till Kupolen och gick runt och tittade, men allt vi köpte var lite äkta italiensk glass.

Nu ska jag vila lite - det tar på krafterna att passa på 7 månader gamla Theo (och då gjorde jag det ändå i sällskap med syrran! ;) ) och sedan är det VM-finalen! Om jag orkar ska jag plugga lite också, men värmen gör jag inte riktigt orkar med att försöka lära mig något.

Inga kommentarer: